Wednesday, August 4, 2010

Terleraikah???

Assalamualaikum wbt...
harini kat sekolah ade buat perjumpaan semua guru & kakitangan (2.30-5.30 ptg)... tujuannya utk meleraikan kekusutan yg timbul sejak ujung tahun lepas (kalo x silap aku la)... apa yg berlaku? perjumpaan berjalan dgn aman damai, setiap org diberi peluang meluahkan isi hati masing2... aku pun bercakap la, aku mmg x reti bab luah2 isi hati ni, mudah sgt air mata luruh berjujuran... byk yg x terkata, yg aku ckp pun ntah org paham ke x, biarlah.. . janji hati aku lega, dpt bermaaf2an dgn semua... Ramadhan dah dekat ni, buatpe nak gadoh2 & masam2 muka kan (aku x pernah cari gadoh dgn org, cuma hati terguris sikit je, biasa la aku mmg sensitif sbbnya aku mmg x bersalah)... sbnrnya aku mmg jenis x banyak cakap... nak masukx diri dlm golongan org tgh bersembang pun aku x pandai... makanya aku x suke amik tahu hal remeh temeh yg xde langsung kaitan dgn hidup aku... banyak lg urusan hidup aku yg perlu aku fikir... apepun halnya, aku harap sgt perjumpaan kali ni terkesan di hati semua & semuanya terlerai...

No comments: