Sunday, August 15, 2010

Ramadhan & PJJ

Assalamualaikum wbt & salam Ramadhan...
Ramadhan tahun ke 3 aku hidup berPJJ dgn encik suami (dah 2 tahun 10 bulan kawen)... 2008 sorg2, 2009 Haziq dlm perut & 2010 tentu la bersama Haziq... cabaran? mmg sungguh mencabar... kebanyax berkaitan dgn emosi & perasaan lah... tp apapun... Ramadhan bulan mendidik kesabaran... kuatx hati utk bersabar... tp apalah daya aku, aku juga manusia biasa... perasaan x seronok tentu ada terutama time berbuka & bersahur tanpa encik suami... tahun 2009 masa tgh mengandung lg la dasyat, maklumlah dgn letih, penat bagai... apa pun yg tu dah berlalu... semua tinggal kenangan... aku harap Muhammad Haziq akan menjadi seorg yg tabah (kononnya aku tabah la masa tu)... bukan senang, hanya yg pernah melalui je dpt selami perasaan aku ni...

Harini plk Haziq buat perangai, x boleh aku bangun sikit, mula melalak... adoi, apa aku nak makan... aku terpaksa tidurx dia dulu.. dr 6.15 aku enjut, pukul 7.10 baru lena... sudahnya aku goreng ayam je la, buat sambal kicap... jadilah menu utk hari ni... sorang2 makan xde hal punya... Alhamdulillah aku x susah sangat kot... cumanya mmg x seronok berbuka tanpa encik suami...
Haziq manja

No comments: