Sunday, August 1, 2010

Hari Ahad

Mengapa tajuk ini.. sbb harini hari Ahad... kenapa dgn hari Ahad? sbnrnya kalo boleh aku xnak hadapi hari Ahad ni... nak tau sbb apa? sbb hari Ahad hari cuti aku, tp encik suamiku bekerja... Kedah hari Ahad hari bekerja... so, hari Ahad aku lepak di rumah bersama anakku Muhammad Haziq... seawal 5.30 pg encik suami dah bertolak balik ke sana... so, hari Ahad bermulanya hari aku tinggal berdua dgn Haziq... nasib baik dah ada Haziq, sblm lahirnya Haziq ke dunia, aku sorg2 terkontang kanting kat sini... sedih sgt kan... Harini org berjalan, shopping moping... Hari Jumaat aku bekerja, encik suami plk jaga anak kat rumah... huhuhu sgt sedih hidup berPJJ ni... cepat la berakhir... sgt letih & bosan... aku tak sabar menunggu hari khamis, encik suamiku pulang... tp kalo cuti sekolah, hari2 adalah amat bahagia bagi aku & keluargaku...

No comments: