Tuesday, January 25, 2011

kerja oh kerja...

Asslamaualaikum wbt...
rasa x best plk nak ceritakan ttg kerja... yela org lain kerje happy, tp aku?... mana nak happy kalo dah 5x mohon tukar x lulus2... semangat pun hilang... seolah2 kerja itu lebih penting dr segala2nya terutama keluarga plk kan...

SEMANGAT HILANG, tp kerje aku cuba sedaya upaya untuk laksanakan seikhlas hati ok... dah hampir sebulan sessi persekolahan 2011... sibuk, sibuk & sangat sibuk... awal tahun la katakan... yg lama kene update, yg xde kene wujudkan... percaya atau tidak kalo waktu free dr kelas, nak angkat kepala pun x sempat... betapa banyak benda nak kene buat, masih x siap2... huhuhu... semua org mcm saya... yg x sama cuma saya sebolehnya xnak bawak balik kerje ke rumah... kerje sekolah buat di sekolah ok... di rumah tugas aku cuma melayan si kecil yg sgt2 lasak... mana boleh nak buka laptop, habis la jahanam laptop... bila dia tidur, byk kerje2 rumah menanti... waktu malam setakat nak taip sikit2 boleh la... penat la... buat setakat yg mampu ok... kalo ada lg orang kata aku x buat kerje biarkan saja... biarlah ALLAH saja menilai, bukan org itu... banyak fail nak kena jaga... adoi.... LETIH... 

Mungkin kalo kehidupan aku seperti org lain, aku rela menerima beban sebegini... skrg mood nak PINDAH saja... dgn kehidupan sebegini, tolonglah jgn serabutkan fikiran aku ok... kerja utama aku adalah j-QAF... aku utamakan kerje itu, ok... aku sbg s/u badan pengawas & disiplin aku buat slow2, ok... (kepada sesiapa berkenaan)... sekian terima kasih...

No comments: