Tuesday, July 12, 2011

BLOG YG BERSAWANG

Assalamualaikum wbt....
lama sudah tidak ku jenguk apatah lg menaip dlm blog ini... hangat2 tahi ayam saja gamaknya... perasaan malas, kecewa, stress, sedih, semuanya ada.... banyak cerita tp disbbkan perasaan2 itu, mood utk menaip terus hilang, hilang & terus hilang... kalo ikutkan hati setiap kisah ingin dirakamkan, sbg diari @ utk tatapan insan2 tertentu suatu masa nanti... apa yg nak dikongsi pd hari ini ??

HATI YG TERGURIS LALU TERLUKA... malas la plk nak cerita...
sekadar doa dan munajat pd Ilahi "Ya Allah, Engkau berilah aku kekuatan, sesunguhnya aku amat lemah... Engkau tutupkanlah keaibanku, Engkau jauhkanlah diriku dr fitnah dunia, Engkau lapangkanlah dadaku, positifkanlah mindaku... sesungguhnya aku tidak berdaya lagi,  seandainya ini adalah kifarah kpd dosan2ku, aku redha ya Allah... amin amin ya Allah"... 

Hmm... sakit kepala yg amat sgt, stress sgt ke aku... mulut org tidak boleh ditutup sayang, kenapalah hati ini susah utk menerima, walaupun sebenarnya yg sepatutnya mangli dah semua itu...

No comments: