Friday, September 16, 2011

ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum wbt...


Alhamdulillah... setelah lbh kurang 4 bulan berTTC, inilah keputusannya... 
sbb apa cepat sgt buat UPT ni, baru day 31, belum kira delay lg... sbb biasanya day 32 baru mai cik P... ok, terdapat beberapa tanda, alamat, perasaan yg membuatkan saya terburu2 berUPT
1. Mimpi (sejak day 25 beberapa kali mimpi pregnant, & bersama org2 pregnant, budak2 kecik... biasanya saya mimpi mai cik p).
2. Angin semacam je satu badan, asyik sendawa & kentut, perut pun sengkak semacam masa day 30...
3. Sengal2 kat ari2, & breast hingga kini...
4. 3 malam rasa x boleh nak angkat peha & betis, lenguh lain mcm sikit.
  itu kelainan2 yg saya rasa diri saya pregnant ok.. saya ingin catatkan di sini spy saya x lupa bila saya preganant lg selepas ini.. tanda2 lain sama mcm nak mai cik p.
1. Lenguh betis & peha
2. dok rasa mcm cik p nak mai, basah je rasa,
3. pedih2 jugak perut tp lain sikit dr nak mai cik p.

ok.. apa pun saya akan test lg sekali selepas 3 hari... bersyukur sgt sekiranya saya benar2 pregnant... semoga dgn rezeki anak ini, pertukaran saya pun diluluskan... amin...

No comments: