Tuesday, October 5, 2010

macam2 ragam manusia

Assalamualaikum wbt...

entry ini sekadar luahan isi hati...
bahasa & kata2nya harini sekali lg membuatx perasaanku terguris...
dia yg pangkat 'mak' dgn aku...
nak marah org lain aku yg kena...
hai nak tuju kat aku ke? ramai2 org kat situ kuar nama aku...
habis2 mengamuk kuar ayat ini
"Roslina, lain kali nak buat apa2 bincang dgn org, jgn buat bodoh sombong" 
apalah salahnya pergi jumpa org itu bincang baik2 kan...
kalo org kata aku sombong aku x marah...
sbb aku mmg jenis x byk cakap tp bkn bererti aku sombong...
hanya kecik hati dgn org2 itu, huhuhu...
org kata aku bodoh mmg aku marah...
sbb? mak bapak aku hanto belajo tinggi2, masuk u...
ade ke patut aku dikatakan bodoh...
entahlah, mungkin mention nama aku tu sbb nak suruh aku sampaix ketidakpuasan hati terhadap org itu...
nak berdepan takut...
kalo aku sampaix aku plk dituduh penyampai...
entah la malas nak pk, biarlah mereka dgn dunia mereka...
aku buat kerja aku.... titik.

No comments: